lördag 13 november 2010

Studieteknik

Hej bloggen.

Här tänkte jag vara flitig i dag och nobba allt som heter fest och fritid för att istället köra en plugghelg (jag är lite efter...), och det har gått väldigt bra faktiskt. Om man räknar två fotbollsmatcher och en tennismatch som plugg då...

Och när jag nu gav mig fan på att göra ett studieryck kom jag strax i obalans. Gick nämligen in på högskolans hemsida och möttes av den här "reklamen":
Det första som slår mig är: Vågar man verkligen fråga tjejen längst till vänster något? Jag är mest rädd att hon ska leta reda på mig, fälla ut huggisarna och tappa mig på blod. Fast då kan jag å andra sidan skryta med ett udda sugmärke i skolan på måndag...

Nästa tanke är: Snubben i mitten, är han inte hemskt lik Mark Corrigan i superba tv-serien Peep Show? Kolla igen och håll med.



Nä, om man skulle försöka hitta den där studietekniken igen, som jag tappade nånstans kring -95...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar