tisdag 28 augusti 2012

Snot Boogie

I går gick jag och köpte ett periodkort på Skånetrafiken så jag kan fara fram och tillbaks som en galning den närmaste veckan utan att det ska behöva ruinera mig (nåja, kortet kostade 1150 riksdaler och det är inte precis svinbilligt) för när jag kollar i kalendern inser jag att jag kommer bli en av de där pendlarna jag skrev om i föregående inlägg.

Vi snackar fotbollsträningar i Köpingebro två gånger i veckan som en del av det nya träningsprogrammet, det är romprovning i Tomelilla och på måndag börjar studierna i danska i Lund. Samtidigt kan man passa på att hälsa på lite vänner runt om i länet och inte minst göra en och annan road trip. Ljungbyhed är jag sugen på.

Men om jag ska hinna med allt det där på en månad så gäller det att jag är effektiv och börjar direkt. Inget kan stoppa mig.

Förutom den här storförkylningen som drabbat mig och gör att det blir ingefära och citronvatten och ett par säsonger av The Wire de närmaste dagarna i stället för Ljungbyhed. Fan också.

1 kommentar:

  1. Bra, då hoppas vi att få se dig i lilla Harrie snart igen då :)!

    SvaraRadera