söndag 9 januari 2011

Syndens gudar frestar mig

Precis nedkommen till jorden igen efter den smått fantastiska NFL-matchen mellan Seattle och New Orleans (ja, jag kan inte sova...) byter jag kanal för att fördriva tiden med något medan jag försöker lura fram dom där tunga ögonlocken. Zappar mig fram till TV4 som visar En Djävulsk Romans. Det vet jag för att jag kommer rätt in i scenen där Sarah Michelle Gellar visar Selma Blair hur en kyss ska se ut. Jag kan tyvärr inte visa någon grym version av klippet då man måste vara inloggad på dutuben och jag inte har konto.

Så här är lathetsversionen. Men ni fattar nog.



Plötsligt känns mina självibats-löften väldigt utmanade.

Är det förresten så, mina damer, att ni tränar på varandra innan ni börjar hänga med dom stora grabbarna?

Nej, förresten, jag vill inte veta. Jag är plågad nog just nu.

1 kommentar:

  1. Skandal att du inte har fått en kommentar på ett så här briljant blogginlägg. Den där sekvensen är stor konst!

    SvaraRadera