tisdag 25 januari 2011

Sören goes Let's Dance

Patrick Swayze är död och det är dags för någon annan att ta hans plats som dansens dominant tillika kvinnornas kåtobjekt. Jag har ju en årsfest på lördag som jag ska bugga upp mig inför och ikväll är kvällen då jag ska gå från degig dansk dansgolvsstaty till svängig dansk dansgolvs...martyr...

Jag är medveten om mina begränsningar och vill inte lägga upp ribban för högt. Måste också tänka på Moa, som är kvällens bugginstruktör. Stackarn pluggar också till lärare och om en timme kommer hennes pedagogiska (och psykiska) egenskaper för allvar att sättas på prov.

Som jag nämnt i ett tidigare inlägg kommer jag ta kameran med mig och filma (de eventuella) framstegen/dansstegen. Ni har säkert minst lika höga förväntningar som jag, men den lilla skillnaden oss emellan att jag inte hoppas att jag gör bort mig.

Som sagt, inga större förväntningar, tack. Själv ligger jag lågt och hoppas att det kommer se ut ungefär så här när vi är varma i kläderna:




Den som leder får se!

1 kommentar:

  1. Christian Kjellström25 januari 2011 kl. 23:06

    Den ende du kommer likna i det klippet är killen som sitter på röven i trappen vid 0:57.

    SvaraRadera