tisdag 23 augusti 2011

När saker händer vilar bloggen

Juli-augusti har varit ganska förödande månader för mitt lilla skötebarn här på webben. Det är inte så att jag inte haft något att skriva om, jag har bara haft mycket annat för mig som är viktigare & roligare än att föra virtuell dagbok. Bland annat har jag jobbat hårt på redaktion, sprungit en halvmaraton, planerat fest, haft fest, planerat inför kommande studier och skött min fotbollsblogg, som blir allt roligare att skriva på - speciellt eftersom det ger eko både hos läsare och arbetsgivare. Och så har där förstås varit en och annan vägtripp. Åkarp för några veckor sedan. Höganäs på fredag. Höganäs!

Men nu. Sömn. En handfull hederliga och hårt arbetande byggarbetare var så hjärtans bussiga att de väckte mig klockan 07.35 i morse med vad som verkade vara nån gigantisk kvarters-såg. Skitbra, jag behövde vända dygnsrytmen efter några konstiga dagar.

På återbloggande i morgon - då berättar jag allt om det där maratonloppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar