söndag 20 maj 2012

En svensexa i korthet

I går deltog jag i mitt livs första svensexa. Om någon är så naiv att tro att det var min egen, så vill jag genast dementera.

Det är nämligen så att min gode vän Andreas ska avge löften nästa vecka, så lillebror Joel styrde upp en stor dag späckad av aktiviteter (och öl) för gommen och följeslagare. Vad som händer på en svensexa stannar på en svensexa men vi kan i alla fall konstatera att det inte blev några kroppsliga tömningar under fallskärmshoppningen och att Strippakuten kör med ockerpriser, så till den milda grad att det inte blev någon dansdejt för brudgommen som i stället fick kompensera med en resa till Köpenhamn nattetid med grabbarna. Vad som hände vet jag inte, eftersom jag avvek för att vårda min sargade kropp efter veckans feber och förkylning.

Men jag gissar att de gick på strippklubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar