tisdag 7 februari 2012

Att Blogga Eller Inte Blogga

Jag måste erkänna att jag befinner mig i en riktig bloggkris. Av många olika anledningar.

Jag har svårt att hitta inspiration att uppdatera bloggen. Inte för att jag inte har något att skriva, jag har massor av åsikter och tankar och det händer allt som oftast något i mitt liv. Men för att jag inte vet hur jag ska göra det och med vilken stil. Ska jag vara skämtsam, ska jag vara allvarlig? Kan man vara både och i samma blogg? Och är det ens nån som läser vad jag skriver? Jag tillhör inte den kategorin av folk som skriver enbart för att skriva av sig och som skiter i om folk läser det eller inte.

Jag skriver främst för att underhålla och engagera människor och då blir det ett problem när man inte känner att man har den förmågan längre.

2 kommentarer:

  1. Det kan jag förstå. Ibland har man inte tid och så missar man de där små grejerna man borde ha skrivit om och sedan känns det som det kvittar.

    Men skriv som du vill. Prova kort eller prova långt och prova sällan eller prova ofta...det finns inga regler. Eller så gör något nytt. Byt layout. Klaga på allt. Vad som.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om att läsa din blogg iaf Sören :)! Lika underhållande oavsett vilken stil du skriver den i! Men själv är jag dålig på att lägga in kommentarer tyvärr.. Får bättra mig ;)!

    SvaraRadera