söndag 29 augusti 2010

Fem Tunga Saker

Herrmiddagen gick strålande. Givetvis orkade ingen laga mat så åtta man käkade pizza i stället. Och givetvis vann undertecknad minipingisturneringen. Givetvis är jag numera stolt ägare av ett mindre lands totala aluminiumproduktion, i tomburkar. Och förstås sitter jag och skakar i soffan nu. Inte på grund av abstinens eller bakfylla, utan på grund av feber. Känns bra.

Har ni förresten hört Lasse Lindhs "Fem enkla saker?" Jag tänkte köra min egen version men variera mig lite.

Det blir fem tunga saker i stället. Fem svåra beslut som jag fattat på sistone, men som behövs för att jag ska komma upp på plus igen i min egen bok efter en svacka. Känns som jag har tappat greppet lite på slutet vad gäller det mesta - läge att bryta den sviten nu...

Första punkten kommer under dagen. Jag ska bara krypa ihop och krepera först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar